Налаштування
КММ реклами

Хочете швидко отримати багато нових клієнтів, підвищити конверсію на сайті та збільшити кількість користувачів, розповісти про акції або нові послуги? Тоді контекстно-медійна реклама буде гарним рішенням!
ua ru
Project calculator · Project calculator ·
Що таке контекстно-медійна реклама?
Це реклама, яка публікується в КММ або контекстно-медійній мережі. У пошукових систем є величезна мережа партнерських платформ, де висвічуються блоки контекстної реклами.

Портфоліо

Наші кейси
Gofaizen & Sherle
SEO-просування юридичної Fintech компанії на закордонні ринки
Gardenpark
SEO-оптимізація сайту ландшафтної компанії – просування в ТОП-1 видачі
Crypto License network
SEO-просування маркетплейса криптовалютних ліцензій
YesFrukt
SEO-просування інтернет-магазину фруктів у ТОП-5 пошукової видачі
Контекстно-медійна реклама

Навіщо потрібна контекстно-медійна реклама?

1
Підвищити впізнаваність бренду.
2
Привернути увагу до своєї пропозиції.
3
Пошук нової цільової аудиторії.
4
Ремаркетинг або повернення старої аудиторії.
5
Піар акції, розширення асортименту, розпродаж.

Налаштування КММ реклами

Медійна Google реклама буде корисна кожному власникові власного інтернет-ресурсу, який хоче швидко і якісно підвищити рівень впізнаваності та популярності своєї платформи, залучаючи цільову аудиторію. Тому, якщо Ви до сих пір не скористалися шансом зробити бізнес в інтернеті успішнішим і хочете це виправити, Вам точно стане в нагоді медійна реклама в Google AdWords.

Що таке Медійна реклама і в чому її переваги?

КММ є мережею взаємозв’язаних між собою майданчиків і сервісів, що працюють з компанією Google, і на яких розміщуються рекламні блоки. Наприклад, такими сервісами є YouTube або ж пошта Gmail. Головною перевагою такої медійної компанії є те, що Ви можете просувати свій ресурс одночасно на декількох платформах, в той час як користувачі будуть переглядати відео або ж якісь сторінки в інтернеті. Співпраця компанії Google з іншими платформами забезпечує маркетологам можливість проводити таргетинг широкому колу аудиторії в потрібний час, в потрібному місці.

Кому потрібна настройка КМС реклами?

Хороше запитання для тих, хто вперше чує про цей вид реклами. Даний інструмент буде корисний всім тим, хто хоче збільшити рівень впізнаваності бренду, швидко привернути увагу до свого проекту або ресурсу в цілому, зробити ефективний піар окремих акцій, конкурсів та спеціальних пропозицій, розширити цільову аудиторію і залучити більше користувачів на платформу.

Вартість настройки КМС реклами

Клієнтам, що бажають дізнатися про остаточну ціну медійної реклами Google, рекомендуємо відразу ж звертатися за консультацією в веб-студію. Справа в тому, що ціна контекстно-медійної реклами Google, певна на сайті є приблизним показником. Детальну інформацію про налаштування реклами і про вартість проведення робіт Ви зможете отримати після складання технічного завдання.