Внутрішня пошукова оптимізація сайту – це повноцінний комплекс робіт з використанням маркетингових інструментів, спрямованих на підвищення рейтингу платформи і підняття рейтингу ресурсу в пошукових системах з метою збільшення рівня відвідуваності і залучення цільової аудиторії. Якісна і грамотна внутрішня SEO оптимізація сайту здатна усунути помилки, що заважають ресурсу розвиватися, поліпшити працездатність платформи, зробити сайт максимально ефективним і релевантним не тільки для пошукових систем, але і для користувачів, що неодмінно в кращу сторону позначиться на рівні доходу і продажів на даній платформі.
Замовити проведення внутрішньої оптимізації сайту від веб-студії
Для зручного спостереження за результатами і більш якісного проведення робіт, весь процес розбивається на кілька ключових етапів. Комплекс робіт по просуванню складається з складання семантичного ядра, кластеризації пошукових запитів, роботи з контентом, розбору структури сайту, аналізу роботи конкурентів, опрацювання технічних аспектів, індексації та внутрішньої перелинковки.
Насамперед команда приступає до роботи з наявними на сайті відео, статтями, описами, фото – контентом, щоб зробити його максимально відповідними параметрами пошуку, на які найчастіше звертають пошукові системи.
Наступний етап – робота зі структурою з метою зробити її ефективною та юзабільний для користувачів. Далі, команда веб-студії починає роботи з так званими title – по суті, назва сайту, яке буде представлено в пошукових системах, тому дуже важливо опрацювати цей аспект, оскільки саме він буде видно користувачам.
Після цього проводяться роботи з основними заголовками (Н1), які Ви хочете просувати, а також здійснюється оптимізація підзаголовків (Н2). Весь процес завершується перелінковкою, яка допомагає пошуковим системам частіше розпізнавати Ваш сайт як більш структурований і «авторитетний».
Вартість внутрішньої SEO оптимізації сайтів
Ціна за внутрішню оптимізацію сайту є частиною формування технічного завдання та бюджету проекту. Вартість внутрішньої оптимізації сайту не може бути фіксованою і буде залежати від обсягу робіт, термінів співпраці з командою веб-студії, вимог замовника, пакета послуг, обраного клієнтом, рівнем проведення оптимізації, подальшої технічної підтримки.